blog.dk.sg now!!!" />

« Home | Escape from Atlantis » | Rainbow 2007 » | I just don't like it » | Happy 2007 » | Auld Lang Syne » | Connecting to Twitter » | Labels on classic template » | New Year Resolutions 2007 » | Singapore Weather Twitter » | Sore Throat Battle Kit »

王力宏 - Kiss Goodbye

First heard of this song some time in mid 2006. Yes, I know I'm always slow when it comes to music.

And this song became one of my favorite song in 2006.



王力宏 - Kiss Goodbye

baby不要再哭泣
这一幕多么熟悉
紧握着你的手彼此都舍不得分离
每一次想开口但不如保持安静
给我一分钟专心
好好欣赏你的美

幸福搭配悲伤
痛是在我心交叉
挫折的眼泪不能测试爱的重量
付出的爱收不回
还欠你的我不能给
别把我心也带走
去跟随

每一次和你分开
深深的被你打败
每一次放弃你的温柔
痛苦难以释怀
每一次kiss you goodbye
爱情的滋味此刻我终于最明白

幸福搭配悲伤
痛是在我心交叉
挫折的眼泪不能测试爱的重量
付出的爱收不回
但欠你的我不能给
我才明白爱最真实的滋味

每一次和你分开
深深的被你打败
每一次放弃你的温柔
痛苦难以释怀
每一次kiss you goodbye
爱情的滋味此刻我终于最明白

我终于明白

每一次和你分开
深深的被你打败
每一次放弃你的温柔
痛苦难以释怀
每一次kiss you goodbye
爱情的滋味此刻我终于最明白

Happy New Year!

Happy New Year to you too. :D

Post a Comment
My Photo

About me

Twitter

    Connecting to Twitter....


    Connecting to Twitter....


    Connecting to Twitter....


http://twitter.com/dk

MyBlogLog

Powered by Blogger


Blogger Templates

eXTReMe Tracker